Kupiłem ją od gościa w gumiakach w listopadzie 2007, pierwsza rejestracja w Polsce
grudzień 2007.
Silnik M20B20, wersja z katalizatorem.
1987r, Nerzbraun Metallic, manual, el lusterka, centralny zamek, szyber dach manualny, ABS.
Więcej wyposażenia dodatkowego nie ma...
Oto Fotel kierowcy:
Korzystając z okazji i ładnej pogody pojechałem rekinem na myjnię zmyć chociaż trochę sól
Oto pierwsza część zdjęć z sesji, którą robiliśmy z podolem
Oto nocne fotki, nie jestem fotografem i ciężko było mi dobrze ustawić czas naświetlania więc efekt nie jest powalający.
Specjalne podziękowania dla Kamila i Krystiana za coś nowego w moim aucie :padam:
Poważną rzeczą, która ciągle nie dawała mi spokoju był pewien bardzo duży defekt, na szczęście poczyniłem odpowiednie kroki, aby temu zaradzić
Oto dwie fotki zrobione po powrocie z wypadu do Bydgoszczy
Oto fotki nocne w wykonaniu Raadmana:
Nowe felgi
przód 7,5cala tył 8,5
REMONT:
Silnik jak widać już praktycznie rozebrany, muszę wymienić co najmniej dwie dźwigienki zaworowe.
Klamoty z piaskowania i malowania proszkowego odebrane, głowicę oddałem do auto szlifu, w Poniedziałek zawiozę jeszcze blok na sprawdzenie. Oglądałem sobie panewki główne i korbowe. główne bajeczka, jak nówki, ale za to panewki korbowodowe lekko zmęczone.
Zakupiłem również nowy przedni zderzak, niestety zamiennik, ale co tam
W przyszłym tygodniu rozpocznie się montaż zawieszenia tylnego zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Oto kilka fotek z dzisiejszego dnia:
Odpuszczam wyrównoważenie wału, ale tłoki zrobię bo to prosta i szybka robota.
Odebrałem dziś blok z autoszlifu i wygląda zajebiście
Miałem w tym silniku stalową miskę olejową która jest uszkodzona, kolega znalazł u siebie aluminiową (czyli taką jaka powinna być w tym samochodzie).
Moje pytanie brzmi: W jaki sposób zaślepiony jest otwór w bloku na bagnet (przy aluminiowej misce bagnet wchodzi w miskę a nie w blok)
Jak naładuje mi się aparat to wstawię jakieś fotki.