BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28] Kargul e28 520i->Remont
Autor Wiadomość
Kargul 
Poszukaj zanim napiszesz !!!

Wysłany: 2014-06-25, 17:38   [E28] Kargul e28 520i->Remont

Kupiłem ją od gościa w gumiakach w listopadzie 2007, pierwsza rejestracja w Polsce
grudzień 2007.
Silnik M20B20, wersja z katalizatorem.
1987r, Nerzbraun Metallic, manual, el lusterka, centralny zamek, szyber dach manualny, ABS.
Więcej wyposażenia dodatkowego nie ma...

Oto Fotel kierowcy:

Korzystając z okazji i ładnej pogody pojechałem rekinem na myjnię zmyć chociaż trochę sól

Oto pierwsza część zdjęć z sesji, którą robiliśmy z podolem :)

Oto nocne fotki, nie jestem fotografem i ciężko było mi dobrze ustawić czas naświetlania więc efekt nie jest powalający.

Specjalne podziękowania dla Kamila i Krystiana za coś nowego w moim aucie :padam:

Poważną rzeczą, która ciągle nie dawała mi spokoju był pewien bardzo duży defekt, na szczęście poczyniłem odpowiednie kroki, aby temu zaradzić :-)

Oto dwie fotki zrobione po powrocie z wypadu do Bydgoszczy :P

Oto fotki nocne w wykonaniu Raadmana:

Nowe felgi

przód 7,5cala tył 8,5

REMONT:

Silnik jak widać już praktycznie rozebrany, muszę wymienić co najmniej dwie dźwigienki zaworowe.

Klamoty z piaskowania i malowania proszkowego odebrane, głowicę oddałem do auto szlifu, w Poniedziałek zawiozę jeszcze blok na sprawdzenie. Oglądałem sobie panewki główne i korbowe. główne bajeczka, jak nówki, ale za to panewki korbowodowe lekko zmęczone.
Zakupiłem również nowy przedni zderzak, niestety zamiennik, ale co tam :)
W przyszłym tygodniu rozpocznie się montaż zawieszenia tylnego zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Oto kilka fotek z dzisiejszego dnia: